عکس جوان همدانی ثانیه هایی قبل از  سقوط مرگبار از پنجره خانه اش + جزئیات

 عصر روز گذشته -دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه- جوان ۲۸ ساله لالجینی بر اثر بی احتیاطی از طبقه سوم منزل شخصی خود سقوط کرد و در دم جان باخت.

به گزارش رکنا، کمالی با اشاره به اینکه وظیفه پزشکی قانونی در قبال افرادی که در اثر سقوط فوت می‌کنند، تنها تشخیص علت فوت از نظر پزشکی و تأیید آن است و تشخیص مکانیسم حادثه و اینکه فرد چرا دچار سقوط شده، برعهده مراجع قضایی است، افزود: سال گذشته تعداد ۱۵ زن و ۴۶ مرد در استان همدان بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده اند.

کمالی تصریح کرد: برای پزشکی قانونی بررسی علائم جسمانی فرد متوفی و دلیلی که موجب مرگ وی از نظر پزشکی شده، مهم است و اینکه در وقوع حادثه ای که منجر به مرگ وی شده (به عنوان مثال سقوط از کوه)، انگیزه فردی یا عوامل دیگری دخیل بوده است، اصلاً نقشی ندارد.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان، سقوط از ارتفاع فی النفسه برای ما مهم نیست بلکه مهم، علت فوت فرد سقوط کننده از نظر پزشکی هم‌چون ضربه به سر یا سکته در هنگام سقوط است.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد: سقوط از ارتفاع سهم زیادی از آسیب ها و جراحت ها را در کشور به خود اختصاص داده است.اآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟