آماده باش پلیس بخاطر حمله گرگ ها در طالقان + علت

به گزارش رکنا، سرهنگ " سید صالح بذرگری" با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حمله چند قلاده گرگ به گله گوسفندان در دامنه ارتفاعات کوه های طالقان و مفقود شدن تعداد 300 راس گوسفند، بلافاصله مأموران کلانتری 11 طالقان برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که یکی از دامداران روستایی در طالقان پس از آن که گوسفندان خود را برای چرا به ارتفاعات کوه ارژنگ برده، گله وی مورد حمله چند قلاده گرگ قرار گرفته که در این حادثه 4 رأس گوسفند تلف و 300 رأس دام نیز ناپدید شدند.

پیدا شدن 300 راس گوسفند

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: ماموران وظیفه شناس بلافاصله عازم ارتفاعات کوه ارژنگ که یکی از مرتفع ترین کوههای منطقه البرز مرکزی است شده و پس از 3 ساعت جستجو، 300 رأس از گوسفندان را که از ترس گرگ ها رمیده و به ارتفاعات پناه برده بودند کشف و به مال باخته تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان با بیان این که تلاش ماموران در یافتن دام های مفقود شده موجب رضایت مالک دام ها و قدردانی وی از این عمل پلیس شد، اظهار داشت: صاحبان احشام و دامداران عزیز با توجه به احتمال حمله حیوانات وحشی ، دام های خود را در مکان های امن نگهداری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟