فیلم فرار یک دوچرخه سوار از حمله خرس سیاه
حجم ویدیو: 1.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

حمله حیوانات وحشی ازجمله خرس به انسان و واکنش به موقع فرد بسیار مهم است.

به گزارش رکنا ، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های ورزشی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های سرگرمی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار توجه کاربران را به خود جلب کرده و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئوی فرار یک دوچرخه سوار از حمله خرس در کوهستان!

دوچرخه سوار توسط خرس غافلگیر شد

در این حادثه که در منطقه وایت فیش ایالت «مونتانا» آمریکا رخ داد این دوچرخه سوار در یک کوهستان مشغول دوچرخه سواری بود که با حمله غافلگیرانه خرس مواجه شد.

در ویدئو مشاهده می‌شود که این حیوان با دیدن دوچرخه سوار به سمت پایین کوهستان دویده و دوچرخه سوار را تعقیب می‌کند. دوچرخه سوار که با دیدن خرس جانش را در خطر می‌بیند بلافاصله اقدام به فرار می‌کند.

واکنش کاربران به حمله خرس به دوچرخه سوار

بنا به گزارش رسانه‌های محلی، دوچرخه سوار موفق شد تا از حمله این خرس جان سالم به در ببرد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود.

یکی از کاربران نوشت: «وای خدای من، خرس‌ها وقتی چیزی را دنبال می‌کنند چقدر سریع می‌دوند.» کاربر دیگر نوشت: «صحنه دلهره آوری بود، امیدوارم این دوچرخه سوار توانسته باشد از دست این خرس سیاه فرار کند.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟