قتل پسر بچه به دست مادرش/ شلیک تیر خلاص! + عکس

اقدام عجیب یک زن آمریکایی پیش از کشتن کودکش به ضرب گلوله به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش رکنا ، یک زن آمریکایی اهل «لوییویل» پس از آنکه پلیس جسد فرزند وی را در صندوق عقب ماشینش پیدا کرد به اتهام قتل بازدداشت شد. «کایتلین آر هیگینز» ۲۸ ساله به پلیس گفت که پسر ۱۰ ساله‌اش را به ضرب گلوله کشته است. بنا به گزارش Courier-Journal این زن همچنین اعتراف کرد که پیش از کشیدن ماشه ابتدا سعی در بریدن زبان پسرش داشت.

قطره های خون روی پله های خانه مادر قاتل

پلیس لوییویل گفت که سه شنبه شب پس از آنکه فردی را با اسلحه‌ای در دست در حال حمل جسد پیچیده شده در پتو مشاهده کرد در خانه این زن حضور یافت. ماموران پلیس قطرات خون را روی پله‌های خانه پیدا کردند. آن‌ها پس از بازکردن صندوق عقب خودرو، جسد کودک را که مورد شلیک گلوله قرار گرفته بود پیدا کردند. هنوز مشخص نیست که چرا این زن دست به قتل فرزندش زده است.

بنا به گفته همسایگان آن‌ها سه شب شب صدای شلیک گلوله را شنیده بودند، اما هرگز تصور نمی‌کردند چنین اتفاقی رخ داده باشد. «تیلور آلکساندرا»، یکی از همسایگان متهم در این باره گفت: «من به خودم می‌گویم‌ ای کاش می‌توانستم جان این کودک را نجات دهم. من صدای شلیک گلوله را شنیدم، اما چه کاری می‌توانستم انجام دهم؟»

«لنکستر»، زنی که قبلا از این کودک نگهداری می‌کرد گفت: «من حالم اصلا خوب نیست. بسیار ناراحتم، من یکشنبه آن‌ها را دیده بودم. این کودک بچه شیرینی بود. او عاشق انیمیشن، فیلم‌های یوتیوب و بازی‌های ویدئویی بود. مادرش با او بدرفتاری می‌کرد. او یک بار با چشم کبودشده به خانه ما آمده بود. روی صورت و گردنش خراشیدگی دیده می‌شد.»

اقدام عجیب زن شیطان صفت

بنا به گفته لنکستر او با وجود آنکه متوجه بدرفتاری متهم با پسرش شده بود، اما از ترس هیگینز که دارای اسلحه بود به مرکز خدمات محافظت از کودکان اطلاع نداده بود.

گفتنی است؛ این زن مادر یک پسر ۲ ساله دیگر نیز است که او توسط یکی از اقوامش نگهداری می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟