عکس های چرخش پژو 206 در اتوبان امام علی / شب گذشته رخ داد

وقتی پژو با گاردریل های اتوبان امام علی ( ع) برخورد کرد بدور خود چرخید و در وسط بزرگراه متوقف شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی ضمن بیان این خبر افزود : مقارن ساعت 21:30 شب گذشته ، در مسیر شمال به جنوب اتوبان امام علی ( ع) بعد از زین الیدن یکدستگاه سواری پژو 206 که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و با گاردریل میانی بزرگراه به شدت برخورد می نماید.

پژو 206 به دور خود چرخید و با گاردریل ها تصادف کرد

سرهنگ احسان مونی ادامه داد : سرعت زیاد این 206 به حدی بوده که پس از برخورد و خسارت به چندین گاردریل وارد فضای سبز بزرگراه شده و پس از برخورد و خسارت به چندین گاردریل مجدد به داخل بزرگراه باز گشته و متوقف می گردد .

مومنی افزود : با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

تصادف در اتوبان امام علی / پژو له شد

سرهنگ مومنی درخصوص علت حادثه گفت : عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو باعث این حادثه بوده است.

مومنی از رانندگان خودروها خواست در حین حرکت با سرعت مقرره رانندگی نمایند و قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نموده و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

برخورد شدید 206 با گاردریل های بزرگراه امام علی ( ع)

برخورد شدید 206 با گاردریل های بزرگراه امام علی ( ع)

برخورد شدید 206 با گاردریل های بزرگراه امام علی ( ع)

برخورد شدید 206 با گاردریل های بزرگراه امام علی ( ع)

کدخبر: 681555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟