عکس های انتقال جسد کوهنورد یزدی به پایین کوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر استان برای انتقال پیکر فرد سقوط کرده در ارتفاعات کوه دره بنه روستای باجگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، «محمد رضا فتاحی بافق» در تکمیل این خبر اظهار کرد: بنا به گزارش مرکز  EOC هلال احمر استان یزد و تماس اورژانس مبنی بر گمشدن فرد ۵۶ ساله در ارتفاعات کوه دره بنه روستای باجگان، تیم امدادی هلال احمر شهرستان بافق به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از گزارش‌های اولیه، تیم‌ امدادی هلال احمر شهرستان با یک دستگاه خودرو امدادی و پنج نفر در قالب یک تیم عملیاتی در محل حادثه حضور یافتند.

به گفته‌ی فتاحی بافقی، پس از تلاش چهار ساعته نیروهای امدادی، جسد فرد سقوط کرده با استفاده از ست کوهستان و پس از فیکس کردن در بسکت، پیکر وی به پایین کوه انتقال و تحویل نیروی انتظامی و مراجع قضایی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با اعلام اینکه این عملیات از ساعت ۱۲:۱۵ آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه داشت، گفت: با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستان‌های استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روزها رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، فتاحی بافقی در این باره تاکید کرد: باید ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم، ضمن این که شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟