پسربچه استقلالی شکنجه دیده کیست؟! /  او 12 ساله و عاشق تیم آبی
حجم ویدیو: 0.00 | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

به گزارش رکنا، 2 مرد کودک آزار سر کری خوانی این روز های فوتبال ایران که با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تب و تاب زیادی پیدا کرده است با چاقو کودک آزاری می‌کنند.

لحظه ای که این 2 مرد پسر بچه چوپانی را در بیابان می‌بینند، با کشیدن گوش هایش از او می‌خواهند به تیم مورد علاقه خود توهین و بی احترامی کند که این کار اعتراض شدید پسر بچه استقلالی را به همراه دارد.

کودک آزاری پسربچه استقلالی

مردان کودک آزار هنگامی که می‌بینند پسربچه با وجود کتک هایی که خورده است توهینی به تیم استقلال تهران نمی‌کند، از ماشین پیاده شده و با چاقو کار خود را ادامه می‌دهند.

محمد مهدی بخشی نهاردانی دوازده ساله اهل استان خراسان رضوی شهرستان داورزن روستای نهالدان امروز با یک کلیپ جنجال به پا کرد، وقتی الان با مادر بزرگوارش صحبت کردم گفتند که هنوز با پدرش سرکار رفته و خانه نیامده وقتی بیاد حتما میگم‌ باهاتون تماس بگیره...

ایشان گفتند محمد مهدی بعد از بازی با الدحیل کلی گریه کرده و یک استقلالی متعصبه..

و قرار بر این شد که انشاالله تیم برگشت به امید خدا کارهایش رو انجام بدیم که بیاد از نزدیک سر تمرین کادرفنی و بازیکن های تیم محبوبش رو ببیند و تقدیری در شان و شخصیت و بزرگی هوادار باشگاه استقلال از ایشان داشته باشیم...

انشاالله تا ۲۴ ساعت آینده فرد خاطی هم شناسایی خواهد شد طبق قولی که به شما خوبان دادیم..

ممنونیم از شما هواداران خوب و بامعرفت بزرگ باشگاه استقلال ایران‌...

کمیته مشوقین باشگاه استقلال ایران

کودک آزاری پسربچه استقلالی

پخش فیلم کودک آزاری این 2 مرد در فضای مجازی واکنش های بسیار منفی مردم را در پی داشته است. تا این لحظه کودک آزاران توسط پلیس شناسایی و بازداشت نشده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟