بازداشت قاچاقچی مشروب در گلستان

فرمانده هنگ مرزی اترک از کشف و ضبط محموله مشروبات الکلی با تعامل عملیاتی و اطلاعاتی مرزبانان این یگان با انتظامی شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد باقر نجفی نژاد اظهارکرد: طی هدایت اطلاعاتی معاونت اطلاعات مرزبانی استان و در پی کسب اخبار واصله مبنی بر ورود مقادیری مشروبات الکلی بلافاصله موضوع در دستورکار معاونت اطلاعات ودسته اطلاعات رزم این یگان قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی اترک افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و بررسی همه جانبه موضوع و با تعامل کارکنان اطلاعات انتظامی شهرستان گنبد کاووس، منطقه تحت پوشش کامل قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این ماموریت مشترک، متخلفان شناسایی و تحرک آن ها کاملا تحت نظر بود و افراد مذکور به محض مشاهده نیروهای ناجا عرصه را بر خود تنگ دیده و چاره ای جزء تسلیم در برابر قانون را نداشتند.

نجفی نژاد بیان کرد: در این عملیات دو دستگاه خودرو، مقادیری زیادی مشروبات الکلی توقیف و چهار متهم هم در این راستا دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی دقیق به عمل آمده از قاچاقچیان ۵۹۲ قوطی و ۱۷۴ بطری مشروبات خارجی و همچنین ۳۰۰ لیتر انواع مشروبات الکلی دست ساز کشف شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک خاطرنشان کرد: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی وتعامل سازنده با نهادها و ارگانهای دولتی دخیل در امنیت با جدیت تمام تلاش خود را برای کنترل کامل نوار مرز به طور شبانه روزی جهت آسایش مرزنشینان به عمل خواهند آورد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟