این فیلم دلتان را تکان می دهد! + جزییات یک انسانیت
حجم ویدیو: 6.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش رکنا،«تو تنها نیستی»؛ این پیامی بود که «خوئل اورتگا»، یک پیرایشگر اهل اسپانیا با تراشیدن موهایش به دوست مبتلا به سرطان خود داد. «نِفتالی مارتین» دوست و همکار آقای اورتگا به تازگی به دلیل ابتلا به سرطان تحت درمان قرار گرفته بود.

برای مارتین از دست دادن مو‌ها به علت عوارض شیمی درمانی اصلا آسان نبود. با این حال نفتالی که او نیز در یک پیرایشگاه در شهر آلیکانته کار می‌کند از دوستش خوئل خواست تا مو‌های او را کوتاه نماید. خوئل مو‌های دوستش نفتالی را تراشید، اما خود نیز برای اینکه به دوستش نشان دهد تنها نیست درست در بالای سرش مو‌های خودش را هم تراشید.

همدردی یک آرایشگر با دوست مریضش

ویدئویی که منتشر شده نشان می‌دهد که خوئل پس از تراشیدن مو‌های دوستش، ناگهان ماشین اصلاح را روی مو‌های خود کشیده و در مقابل چشمانش موهایش را نیز کوتاه می‌کند. در این لحظه نفتالی با دیدن این صحنه منقلب شده و به گریه می‌افتد.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری اقدام این دوست بامعرفت را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تو فوق العاده‌ای پسر.» کاربر دیگر نوشت: «به احترام تو کلاهم را از روی سرم برمی دارم مرد.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟