تصادف زنجیره ای در تونل توحید / صبح امروز رخ داد

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از وقوع یکفقره تصادف چند وسیله ای  در تونل توحید خبر داد .

 سرهنگ مجید رنجبر  گفت : مقارن ساعت 09:15 صبح امروز درمسیر جنوب به شمال تونل توحید یکدستگاه سواری پراید به صورت ناگهانی ترمز زده و 4 وسیله دیگر پشت سر او نیز با یکدیگر برخورد نمودند .

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی اضافه کرد : در این تصادف سواری پژو در داخل تونل توحید و در لاین میانی ناگهان متوقف می گرددو باعث می شود 4 خودروی سمند ، پژو ، پراید و لیفان به ترتیب با یکدیگر برخورد نمایند .

وی گفت : بلافاصله پس از این حادثه کارکنان منطقه 10 پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی در محل حاضرو اقدامات خود را در حوزه روان سازی ترافیک و ترسیم کروکی و حریق احتمالی انجام دادند .

وی گفت : علت این حادثه توقف ناگهانی سواری پژو داخل تونل توحید و عدم رعایت فاصله طولی از طرف دیگر رانندگان نسبت به یکدیگر اعلام گردیده که در این خصوص کروکی تنظیم و تحویل خودروها گردید .

سرهنگ مومنی از کلیه رانندگان خواست ، حین عبور از کنار تصادفات به تماشای تصادف نایستند و به مسیر خود ادامه داده و توقف ننمایند تا تیم های امدادی و پلیس بتوانند وظایف خود را به موقع انجام دهند .

همچنین وی از رانندگان خواست حین تردد داخل تونل ها از توقف و ایستادن های ناگهانی جدا پرهیز نمایند چرا که توقف حتی لحظه ای هم داخل تونل ها ممنوع می باشد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید

کدخبر: 678745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟