شیطنت پسر بچه 3 ساله تهرانی در حمام آتش نشان ها را به خیابان ایران زمین کشاند

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی در این‌باره اظهار کرد: ساعت ١٩:٣۴ امروز، دقایقی پیش از افطار زنگ ایستگاه شماره ۵۵ سازمان آتش‌نشانی تهران به صدا درآمد و یک مورد حادثه گیرکردن دست کودک در داخل کفشوی حمام اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: ایستگاه شماره ۵۵ بلافاصله به محل حادثه در محله ٣۵ متری گلستان خیابان ایران زمین شمالی اعزام شدند. آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که یک پسربچه سه ساله دست خود را تا آرنج داخل کفشوی حمام فرو کرده و به خاطر استرس و نگرانی نتوانسته دستش را خارج کند.

ملکی گفت: پیش از حضور آتش‌نشانان پدر و خانواده سعی کرده بودند دست این کودک را خارج کنند اما امکانش وجود نداشت چرا که دست کیپ شده بود. وقتی اعضای بدن در یک حفره گیر می‌کند پس از دقایقی متورم می‌شود.

وی گفت: آتش‌نشانان در ابتدا سعی کردند که با لوازم موجود در محل دست کودک را خارج کنند اما با توجه به اینکه دست متورم شده بود پس از آن طی یک عملیات حساس با استفاده از دستگاه پیونجر که بتن تخریب‌کن کوچک است با حداقل خسارت کفشوی پلاستیکی را خارج کردند و پس از آن با قیچی‌های بزرگ قسمت پلاستیکی را بریدند و دست کودک را خارج کردند.

ملکی افزود: فرزندان در این سن کنجکاوی زیادی دارند بنابراین باید آنها را از خطرات آگاه کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟