خانواده کرمانشاهی 5 صبح بیچاره شدند + عکس

آتش‌سوزی در سنقر و کلیایی اعضای یک خانواده را نابود کرد این حادثه تلخ 5 صبح رخ داد که 4 عضو یک خانواده در میان شعله های آتش بودند که به موقع به آنها امدادرسانی شدو

 به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان، سرهنگ «غضبان احمدی‌فرد» روز سه‌شنبه گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد آتش‌سوزی در منزلی مسکونی، تیمی از ماموران همراه با عوامل آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران شهرستان سنقر و کلیایی در محل آتش‌سوزی و طبق اظهار چند تن از اهالی روستا، این حادثه حوالی ساعت پنج صبح امروز (سه‌شنبه) رخ داده که براثر آن چهار عضو خانواده دچار سوختگی شده بودند.

سرهنگ احمدی فرد یادآور شد: در حادثه آتش‌سوزی، پدر ۳۶ ساله و مادر ۳۰ ساله خانواده به همراه دختر پنج و پسر سه ساله آنها دچار سوختگی و آسیب شده و توسط اهالی به مراکز درمانی منتقل شدند.

آتش سوزی یک خانه در سنقر و کلیایی صبح امروز

فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد نشت گاز شهری علت وقوع آتش سوزی بوده و به دنبال آن بخشی از منزل نیز دچار تخریب جزیی شده است.

وی در پایان گفت: آتش سوزی که به تعدادی از وسایل منزل هم خسارت وارد کرده بود در نهایت توسط ماموران آتش نشانی مهار و پرونده ای در این خصوص برای تحقیقات تکمیلی تشکیل شد.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟