حرکات نمایشی در سیرجان سوداگر مرگ را به دام انداخت

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک پراید عبوری حامل ۱۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در سیرجان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد،فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از انتقال یک محموله موادمخدر از محدوده این شهرستان به دیگر نقاط کشور مطلع شدند.

به گزارش رکنا، او افزود: در این رابطه ماموران با استقرار در یکی از نقاط محور اصلی شهرستان به یک پراید مشکوک و به آن دستور ایست دادند و در پی تغییر مسیر و انجام رفتار‌های خطرساز از سوی راننده این خودرو ماموران با شلیک دقیق به سمت لاستیک‌ها موفق شدند این خودرو را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۱۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سارق معابر و اماکن عمومی با ۱۰ فقره سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری یک سارق معابر و اماکن عمومی با کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد در این خصوص گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از معابر و اماکن شهر سیرجان و با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها یک متهم سابقه دار شناسایی و دستگیر شد.

او اظهار داشت: این متهم در مواجهه با شواهد و مدارک مستدل پلیس به ۶ فقره سرقت معابر و ۲ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو و ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

سرهنگ ایران نژاد همچنین با اشاره به کشف اموال مسروقه شامل لوازم و قطعات خودرو به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال و تحویل متهم به مراجع قضایی اظهار کرد: چه بهتر که شهروندان در حوزه پیشگیری از سرقت مغازه‌ها و منازل خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 676963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟