انتقام جویی با تیراندازی های هولناک در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در کمتر از 6 ساعت خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "فرشید زینلی" اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به تیراندازی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر مرودشت، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از هرگونه انتقام‌جویی از سوی طرفین دعوا، مامورین پلیس امنیت عمومی در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی‌های میدانی و تحقیقات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

وی عنوان کرد: در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های میدانی و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله مشخص شد که طرفین دعوا به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با یکدیگر به صورت لفظی درگیر و احدی از منازعین با اسلحه ساچمه زنی اقدام به تیراندازی هوایی و سپس از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران و طراحی دقیق، هویت متهمان مشخص و هر 4 نفر آنان طی 2 عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و اسلحه به کار رفته در تیراندازی کشف شد.

سرهنگ "زینلی" به مخلان نظم و امنیت هشدار داد: پلیس شهرستان مرودشت با قاطعیت کامل با مخلین نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نوعی امنیت و آرامش شهروندان را بر هم زنند برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در هنگام بروز اختلافات آرامش خود را حفظ کنند و قبل از هرگونه نزاع و درگیری مشکلات خود را از طریق مراجع قضائی حل و فصل کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 676292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟