زنده شدن پسر جوان پس از اعلام مرگ حتمی / قرار بود اهدای عضو شود + عکس

پس از اعلام مرگ مغزی یک جوان انگلیسی در پی یک حادثه، پزشکان فکر می‌کردند که او دیگر رفتنی است اما در یک اتفاق غیر منتظره او دوباره نفس کشید.

به گزارش رکنا ، لوئیس رابرتز پس از تصادف با اتومبیل در ۱۳ مارس به شدت زخمی شد و با آمبولانس هوایی به بیمارستان دانشگاه رویال استوک منتقل شد. حدود چهار روز بعد به خانواده‌اش اطلاع دادند که او دچار مرگ مغزی شده است و می‌توانند برای آخرین بار او را ببینند.

جوان انگلیسی از مرگ مغزی نجات یافت

خانواده لوئیس موافقت کردند اعضای بدن وی را برای کمک به ۷ نفر دیگر اهدا کنند، به همین دلیل دستگاه‌ها برای اهدای عضو در اتاق عمل حاضر بودند. اما ساعاتی قبل از جراحی ، این پسر جوان دوباره شروع به نفس کشیدن کرد.

جوان انگلیسی بدون دستگاه تنفس نفس کشید

خواهرش جید رابرتس ۲۸ ساله در تاریخ ۱۸ مارس یک ویدئو با برادرش از تخت بیمارستان منتشر کرد و در یک به روزرسانی دیگر جید گفت که برادرش موفق شد یک روز کامل را بدون استفاده از دستگاه تنفس بگذراند، اما دو روز بعد اعلام کرد که به دلیل عفونت قفسه سینه، مجبور به استفاده مجدد از آن است.

پزشکان هفته گذشته مرگ لوئیس را رسما تایید کرده بودند و پزشک قانونی از مرگ مغزی وی مطلع شد، اما آنچه بعد از آن اتفاق افتاد مانند یک معجزه بود و کادر پزشکی گفتند که بازگشت او به زندگی باور نکردنی است. در ادامه تصویر منتشر شده از این پسر جوان را مشاهده می‌کنید:آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟