واژگونی مرگبار قایق در پولادکلا / یک کشته و 2 مصدوم

 جوان 25 ساله غیربومی شامگاه جمعه 13 فروردین ماه در سد خاکی روستای پولادکلای شهرستان نور غرق شد و دو فرد دیگر با تلاش اهالی روستا نجات یافتند.

به گزارش رکنا، شامگاه جمعه سیزدهم فروردین سه جوان که گفته می‌شود، غیربومی منطقه بودند، با یک قایق وارد سد خاکی روستای پولادکلا شدند که غروب جمعه پس از تفریح در سد خاکی و آب‌بندان روستای فولادکلا دچار سانحه واژگونی قایق شدند.

واژگونی قایق تفریحی در فولادکلا

دهیار روستای فولادکلا بخش چمستان شهرستان نور در ساری در این زمینه اظهار کرد: بلافاصله پس از گزارش حادثه واژگونی قایق در آب، با کمک اهالی روستا وارد عمل شده و دستگاه‌هایی همانند اورژانس ۱۱۵، نیروی انتظامی و عوامل هلال احمر را باخبر کردیم.

جمال پولادیان گفت: با تلاش اهالی روستا دو نفر غریق این حادثه نجات پیدا کردند و به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا تمام تمهیدات لازم برای پذیرش نشدن مسافران و گردشگران در منطقه جنگلی و مناطق تفریحی اندیشیده شد،افزود: پیام‌های هشداری لازم در ورودی‌های روستا نصب شده و حتی در برخی مواقع از ورود مسافران ممانعت شده است.

دهیار روستای فولادکلا بخش چمستان شهرستان نور ادامه داد: برای روز طبیعت نیز علاوه بر هشدارهای لازم، مسیرهای ورودی مسدود شد، ولی با ورود افراد، شاهد اتفاق بسیار تلخ بودیم.

به گزارش فارس، با توجه به تاریکی شب و سرمای هوا عملیات جست‌وجوی جسد جوان ۲۵ ساله غرق شده در آب‌بندان روستای پولادکلا متوقف شد و پس از روشنایی صبح با استفاده از یک نجاتگر غواص عملیات جست‌وجو ادامه پیدا می‌کند.

با توجه به اظهارات اهالی روستا، این سه فرد غیربومی بودند و برای تفریح به مناطق مختلف روستا آمدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟