بازگشت به زندگی مادر  جوان و 2 فرزندش از یک قدمی مرگ / در تهران رخ داد

ملکی جزئیات حادثه گازگرفتگی یک خانم و دو کودک در منزل در محله کیانشهر را تشریح کرد.

به گزارش رکنا: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساعت ۲۱:۴۷ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه گاز گرفتگی در محله کیانشهر، خیابان چیت ساز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

نجات از مرگ

ملکی با اشاره به اینکه بلافاصله ایستگاه شماره ۲۱ که فاصله کمی با محل حادثه داشت در مدت زمان ۲ دقیقه به محل حادثه رسیدند، ادامه داد: در یک منزل ۴ طبقه مسکونی ۸ واحدی، در طبقه 4 نشت گاز مونوکسید کربن اتفاق افتاده بود، پیش از رسیدن آتش نشانان هم همسایه‌ها بعد از عدم پاسخگویی، در را شکسته بودند و با 3 نفر که کاملا بی حال بودند، مواجه شده بودند. یک خانم حدود ۳۲ ساله، یک دختر ۱۲ ساله و پسر ۵ ساله‌ای در این منزل بودند.

ملکی گفت: آتش نشانان با حضور در محل پسر ۵ ساله را که حال وخیمی داشت سریعا به مراکز درمانی انتقال دادند و دقایقی بعد آمبولانس‌ها  2 فرد دیگر را انتقال دادند، در نهایت در این حادثه ۳ نفر دچار مسمومیت با گاز شده بودند و امیدواریم سلامت خود را به دست بیاورند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: کارشناس آتش نشانی در محل حادثه تشخیص داد که عدم استفاده از کلاهک و مسدود شدن مسیر خروجی موجب انتشار آلاینده‌ها به داخل منزل شده بود. استفاده از کلاهک H ضروری است و تضمین کننده باز بودن مسیر‌های تخلیه گاز‌های آلاینده است و هرچند وقت یکبار این خروجی باید بررسی شود.

وی خاطر نشان کرد: در ساعت ۲۲:۴۷ دقیقه عملیات به پایان رسید و آتش نشانان محل حادثه را تحویل مالک دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 673805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟