تصادف مرگبار پراید با تیر چراغ برق در بلوار غدیر + عکس

سرهنگ محمد کاشفی کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پراید با تیر چراغ برق در محدوده بلوار غدیر ورودی به خیابان کاشانی و بر جای گذاشتن دو کشته و یک مجروح در این حادثه خبر داد .

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمد کاشفی ضمن بیان این خبر افزود : مقارن ساعت 22:19 شب گذشته ، در مسیر جاده قدیم قم خ کاشانی ( بلوار غدیر ورودی به خیابان کاشانی ) یک دستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده در حین ورود به خیابان کاشانی بعلت سرعت زیاد قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبوده و پس از عبور و برخورد با جدول به شدت با تیر چراغ برق تصادف و متوقف می شود .

مرگ راننده و سرنشین پراید هنگام ورود به خیابان کاشانی

وی بیان داشت : شدت این تصادف به حدی بوده که راننده و یک سرنشین این پراید فوت می نمایند و سرنشین دیگر نیز مصدوم که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می گردد .

سرهنگ کاشفی افزود : با حضور کارشناسان منطقه 19 پلیس راهور فاتب در موقعیت ، علت این حادثه سرعت زیاد و عدم توانایی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه اعلام گردید .

توصیه به رانندگان

وی از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟