فیلم تصادف شدید دانگ فنگ در اتوبان امام علی (ع) + عکس
حجم ویدیو: 1.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

به گزارش رکنا، معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت از تصادف شدید سواری دانگ فنگ با گاردریل‌های اتوبان امام علی (ع) بعد از زین الدین به علت سرعت زیاد خبر داد.

سرهنگ «سعید اکبری» ضمن بیان این خبر عنوان کرد: درساعت سی دقیقه بامداد امروز وقوع یک فقره تصادف شدید سواری دانگ فنگ با گاردریل‌های کناری مسیر اتوبان امام علی (ع) بعد از زین الدین، به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: این سواری به علت سرعت زیاد وعدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به میان گاردریل‌های کناری این اتوبان رفته و پس از عبور از آن‌ها به داخل جوی آب این اتوبان افتاده و متوقف می‌گردد.

سرهنگ اکبری ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این کامیونت با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: به واسطه بروز این تصادف بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد گردیده بود و این سواری به دلیل غیر قابل حرکت بودن با استفاده جرثقیل راهور از محل خارج و به کنار راه منتقل گردید.

وی گفت: اگر سرعت این سواری کم بود و با سرعت مطمئنه حرکت می‌کرد مطمئنا راننده آن می‌توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس العمل نشان داده و مانع برخورد با گاردریل‌ها گردد.

به همین خاطر از رانندگان وسایط نقلیه سنگین می‌خواهیم در حین حرکت در معابر از سرعت مطمئنه بهره برده و با سرعتی حرکت کنند که بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف نمایند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب وی گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟