مرگ ناباورانه پسر بچه کاشانی زیر چرخ های قطار!

به گزارش رکنا، حسین ریاحی در کاشان ، ضمن اشاره به وقوع حادثه تصادف قطار با کودک شش ساله در سفیدشهر اظهار داشت: متأسفانه طی تماس با مرکز 115 مبنی بر برخورد قطار با کودکی در محدوده سفیدشهر، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس در مدت 40 دقیقه به محل حادثه حاضر شدند، افزود: افراد حاضر از آنجا که کودک را به درمانگاه سفیدشهر منتقل کرده بودند کارشناسان اورژانس مجددا برای امدادرسانی به درمانگاه آن شهر اعزام شدند اما متأسفانه با وجود اقدامات اولیه درمانی و عملیات احیا کودک به دلیل شدت جراحات فوت کرد.

رئیس اورژانس شهرستان کاشان ضمن عرض تسلیت به خانواده کودک متوفی ابراز داشت: از شهروندان درخواست داریم تا به کودکان خود آموزش دهندهنگام بازی از ریل راه‌آهن فاصله بگیرند تا مشکلات مشابه برای دیگر کودکان در آن منطقه ایجاد نشود.

وی ضمن تأکید بر عدم جا به جایی شخص مصدوم در زمان تصادف با وسیله نقلیه گفت: ممکن است در این جا به جایی موارد ایمنی رعایت نشود و موجب بروز حوادث ناگوار برای مصدوم شود و از این رو از شهروندان درخواست داریم شخص مصدوم یا مصدومان محل حادثه را تحت هیچ شرایطی جا به جا نکنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟