بی محلی کادر درمان فرانسه به امانوئل مکرون +فیلم
حجم ویدیو: 7.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09

به گزارش رکنا،در حالی که دولت فرانسه در نظر دارد با توجه به تعداد زیاد بیماران Covid19 در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این کشور، محدودیت‌های جدیدی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کند؛ امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستانی در پاریس با استقبال سردی از طرف کادر پزشکی مواجه شد. این کشور تاکنون در مهار ویروس کرونا موفق نبوده و روزانه تعداد فوتی‌ها بر اثر کرونا سه رقمی است.

پس از این بازدید، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ۳ زن از کادر درمان را در بیمارستان نشان می‌دهد که در آن به رئیس جمهور فرانسه پشت می‌کنند، در حالی که او برای تشکر از زحمات آن‌ها به بیمارستان رفته بود. با این وجود او سعی کرد در برابر سکوت کادر درمان با آن‌ها صحبتی داشته باشد.

برخورد سرد کادر درمان بیمارستان با رئیس جمهور

مکرون گفت: "ما اینجاییم تا از شما تشکر کنیم و تصمیم گرفتیم برای کنترل این ویروس وارد عمل شویم. تصمیماتی عملی متناسب با مناطق زندگی مردم و شرایط این اپیدمی در آن منطقه برای محافظت از آسیب پذیرترین افراد گرفته‌ایم که عملیاتی می‌شود.

گفتنی است که ویروس کرونا در شهر پاریس به سرعت در حال گسترش است، تا جاییکه میزان آلودگی به بیش از ۴۲۰ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر رسیده و بخش‌های مراقبت ویژه پر شده و برای بیماران جدید تخت خالی موجود نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟