عملیات ویژه ایران در خلیج فارس / اتفاق در نزدیکی جزیره لارک

قایق مفقود شده در شرق ج زیره لارک پیدا شد.

به گزارش رکنا،  مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از انجام عملیات جستجو و نجات دریایی برای یافتن سر نشینان قایق صیادی خبر داد و گفت: با مشارکت کلیه ارگانهای دریایی و همیاران ناجی پس از زون بندی منطقه قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک یافت شد.

علی اشتری صبح امروز(۲۸ اسفندماه)در تشریح جزیات عملیات جستجو و نجات دریایی که روز گذشته ۲۷ اسفندماه در آبهای جزیره قشم صورت گرفت بیان داشت: مقارن ساعت ۱۶:۱۰ تماسی مبنی بر گمشدن یک فروند قایق صیادی با سه نفر سرنشین به برج کنترل بندر بهمن قشم اعلام شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم بابیان اینکه نبود هیچگونه ارتباط مخابراتی و عدم اطلاع از موقیت احتمالی شناور مفقود شده،گستره عملیات را وسیع نموده اظهار داشت: طی تماس با مرکز جستجو و نجات استان و فراخوان اعلام شده از سوی این مرکز پایش منطقه با حضور ناجی ۱۲ و بامشارکت ارگانهای دریایی ( نیروهای دریایی ارتش و سپاه ) و نیز همیاران ناجی آغاز شد.

گمشدن قایق در جزیره لارک

وی افزود: خوشبختانه پس دو ساعت عملیات قایق مذکور توسط تیم های جستجو و نجات دریایی در شرق جزیره لارک یافته و هرسه سرنشین این قایق در سلامت کامل به جزیره قشم منتقل شدند.

اشتری در پایان از عموم دریانوردان و هموطنان خواست در صورت هر گونه شرایط اضطرار و یا حادثه دریایی در طول شبانه روز، سریعا با سامانه ۱۵۵۰ (مرکز جستجو و نجات دریایی) تماس حاصل کرده تا هماهنگی های لازم برای کمک رسانی به فرد یا شناور مضطر، انجام پذیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟