حادثه هولناک برای پسر قزوینی

به گزارشرکنا، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت : در ساعت ۱۶:۰۰ در تاریخ ۹۹/۱۲/۲۶ تماسی با واحد ارتباطات مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین گرفته شد که حاکی از انفجار در حال بازی با مواد محترقه در یک منزل در الوند داشت که سریعا یک آمبولانس از پایگاه الوند به محل حادثه اعزام شد و پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی آغاز شد.

وی ادامه داد : این حادثه یک مصدوم ۱۶ ساله داشت که متاسفانه مصدوم ۱۶ساله نیز دچار لاسراسیون (بریدگی و پارگی) و آسیب به هر دو چشم شد که مصدوم توسط آمبولانس‌ مرکز فوریت‌های پزشکی پایگاه الوند به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

وی افزود : دکتر فرهادی متخصص طب اورژانس بیمارستان رجایی در خصوص وضعیت این بیماران اظهار کرد: یک مصدوم در زمان انتقال به بیمارستان دچار سوختگی و آسیب به صورت و چشم شده بود که به محض ورود به بیمارستان اقدامات درمانی تکمیلی در بیمارستان برای آنان آغاز گردید.

وی در ادامه عنوان کرد: مصدوم ۱۶ ساله حادثه‌ی انفجار مواد محترقه در الوند دچار آسیب به چشم و صورت بوده و نیز دچار ۲۰ درصد سوختگی درجه یک شده بودند که سریعا کارهای درمانی لازم برای ایشان آغاز گردید. هم‌چنین برای مصدوم سی تی اسکن و مشاوره و بررسی توسط متخصص چشم انجام گردید. در حال حاضر شرایط جسمانی مصدوم تحت کنترل بوده و در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟