به گزارش رکنا،سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: حدود ساعت 12 ظهر یکشنبه در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود زن جوانی که برای خرید از خانه خارج شده بود هنگام برگشت متوجه می‌شود همسر و دخترش که در خانه بودند در را باز نمی‌کنند و به تلفن هم جواب نمی‌دهند. وی که نگران شده بود به پلیس خبر داد.
به‌گفته وی، همسر این مرد به مأموران گفت حدود ۲ ساعت قبل برای خرید از منزل خارج شده و پس از بازگشت، همسر و دخترش پاسخگوی تلفن و زنگ منزل نیستند. سرهنگ کریمی با بیان اینکه خودروی شخصی پدر خانواده به نحوی پارک شده بود که مانع از باز شدن در خانه بود، افزود: این موضوع بر شک مأموران افزود و پس از هماهنگی‌های لازم، مأموران آتش‌نشانی و پلیس وارد منزل شدند.

مأموران پس از ورود به خانه جسد آریانا دختر ۱۲ ساله خانواده را روی تختخواب و پیکر حلق‌آویز پدر 35 ساله‌اش را پیدا کردند.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به شواهد موجود در محل و بررسی‌های دقیق، همچنین دستنوشته پدر آریانا فرضیه قتل این دختر به‌دست پدرش و سپس خودکشی پدر قوت گرفت. فرمانده انتظامی تصریح کرد: این خانواده چند ماهی هست که از تهران به شاهرود آمده‌اند و از آنجایی که برابر تحقیقات اولیه پدر آریانا هیچ‌گونه سابقه اعتیاد و مشکلات روانی نداشته، علت و انگیزه این جنایت به بررسی‌های بیشتری نیاز دارد.‌آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟