مرگ دو جوان در هوای سرد دیروز تهران

به گزارش رکنا ، سید جلال ملکی در باره جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت ١٢:١٩ دقیقه جمعه شب، یک مورد حادثه احتمال گاز گرفتگی در خیابان نبرد شمالی، خیابان نجار محمودی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله ایستگاه شماره ۴٨ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: محل حادثه ساختمان پنج طبقه مسکونی و ١٠واحدی بود که در واحدی حدودا ۴۴ متری در طبقه دوم آن نشست گاز اتفاق افتاده بود. پیش از رسیدن آتش نشانان یک آقا که دچار مسمومیت شده بود به مراکز درمانی مراجعه کرده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان با دستگاه های گازسنج متوجه شدند که در این واحد نشت گاز رخ داده است بنابراین همه ساختمان و واحد ها را جست و جو کردند که با مراجعه به واحد رو به روی همین منزل، کسی پاسخ آتش نشانان را نداد. آتش نشانان با حضور عوامل انتظامی در محل درب واحد را باز کرده و به محض ورود به داخل آتش نشانان با وضعیت بی حال یک آقا و خانم جوان حدودا ٢۵ ساله مواجه شدند. با انجام معاینات مشخص شد این افراد جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: طی بررسی های انجام شده گفته شد که مدتی از زمان جانباختن این افراد گذشته است و با دستگاه گازسنج مشخص شد که گاز کشنده مونوکسید کربن در محل منتشر شده است.

وی افزود: البته علت اصلی فوت توسط عوامل پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

ملکی با اشاره به احتمال استفاده دوباره هموطنان از وسایل گرمایشی در پی کاهش دما اظهار کرد: زمانی که به یکباره هوا سرد می شود افراد مجددا وسایل گرمایشی را نصب می کنند بنابراین ممکن است با بی احتیاطی این اقدام را انجام دهند. تاکید ما بر این است که افراد حین راه اندازی مجدد وسایل گرمایشی تمام تمهیدات لازم را در نظر گیرند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟