استقبال از چهارشنبه سوری با انفجار یک منزل مسکونی در سقز

امیر مرادی شامگاه سه شنبه اظهار داشت: شهروندان از طریق سامانه ۱۲۵ انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در محله "حاجی کمالی" را گزارش دادند که نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله آتش نشانان آتش سوزی را مهار کردند، افزود: باتوجه به انفجار مهیب مواد محترقه در زیرزمین این منزل مسکونی، خسارت زیادی به منزل و خودروی داخل حیاط وارد شد، همچنین دو نفر مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

مرادی علت این حادثه را نگهداری ترقه و ساخت مواد محترقه در زیر زمین این منزل مسکونی اعلام کرد و یادآور شد: سقف یک خانه تخریب و شیشه خانه های اطراف این منزل شکسته، خسارات زیادی به یک خودرو پژو وارد شده و صدای مهیب آن در سطح شهر شنیده شده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز از شهروندان سقزی خواست به هیچگونه مواد محترقه دست ساز را در منازل مسکونی نگهداری نکنند و گفت: شهروندان سقزی از هرگونه استفاده و ساخت مواد محترقه خوداری کنند زیرا این مواد محترقه باعث انفجارهای مهیب و خسارت جانی و مالی می شود.

برخی منابع محلی اعلام کردند که در این حادثه سه مصدوم داشته که حال عمومی یکی از آنان وخیم گزارش شده است و اکنون در مراکز درمانی این شهرستان تحت مداوا قرار دارند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟