زن شیرازی سوخت و جان باخت + عکس صحنه آتش سوزی

آتش سوزی در خانه مسکونی جان زن جوان شیرازی را گرفت.

به گزارش رکنا،  روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز از وقوع حریق ناشی از بی احتیاطی در یک منزل مسکونی در بلوار امیرکبیر و سوختگی زن جوان بر اثر این آتش‌سوزی خبر داد.

ساعت ۱۶:۴۹ عصر روز پنج شنبه ۱۴ اسفند ماه حادثه آتش‌سوزی در طبقه اول یک ساختمان مسکونی در بلوار امیرکبیر، به سامانه 125 اعلام شد و مأموران ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۵ همراه با خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سوختگی زن جوان بر اثر حریق در منزل مسکونی

محل حریق یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان چند طبقه و کاملاً شعله‌ور بود همچنین دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود.

سوختگی زن جوان بر اثر حریق در منزل مسکونی

با توجه به اینکه آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، مشغول جست‌وجو افراد محبوس شده شدند، یک نفر (زن بیست و هشت ساله) در واحد آتش گرفته حضور داشت که توسط آتش‌نشانان به خارج از ساختمان هدایت شدو از ناحیه دست ها وصورت دچار سوختگی و مصدومیت شده بود.

دیگر ساکنین ساختمان نیز که در طبقات بالاتر حضور داشتند با کمک آتش‌نشانان از ساختمان خارج شدند و عملیات پس از اطفای حریق و امین‌سازی محل حادثه، پایان یافت.

گفتنی است این حادثه بر اثر بی احتیاطی مالک و شست و شوی لباس با بنزین در آشپزخانه و در مجاورت با شعله اجاق گاز به وقوع پیوست که منجر به حریق واحد مسکونی و سوختگی مالک شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟