به گزارش رکنا، کلر سندرز ۴۴ ساله و توماس وایت کویشیوس ۴۵ ساله در طول عمر کوتاه فرزندشان حداقل در سه زمان مختلف به او حمله کردند و باعث قتل فرزندشان شدند.

اما آن‌ها در جریان دادرسی یکدیگر را مقصر دانستند، سندرز با هق هق گریه گفت: "من با او کاری نکردم. " سندرز می‌دانست که این دختر کوچک روز‌های قبل از مرگ به شدت زخمی شده و عبارت سندرم کودک لرزان را در تلفن خود جستجو کرده بود.

قتل فرزند

همسایه‌ها پس از شنیدن فریاد مادر همراه با نوای کودک من، کودک من در شب اول سپتامبر ۲۰۱۷ در میتچام، جنوب لندن، با اورژانس تماس گرفتند و او را سریعاً به بیمارستان منتقل کردند و در آنجا پزشکان برای نجات جان او تلاش کردند، اما کمی قبل از ساعت ۷ صبح روز بعد اعلام شد که او مرده است. آزمایش و عکسبرداری پس از مرگ نشان داد که او دچار شکستگی‌های متعدد دنده شده و علت مرگ آسیب مغزی و نخاع است.

قتل بی رحمانه کودک به دست پدر و مادر

خانم دروئل همسایه این خانواده برای تماس با آمبولانس از آپارتمان آن‌ها و سپس به اتاق خواب بازگشت تا کودک را در آغوش مادرش ببیند. او به اعضای هیئت منصفه گفت: "تصویری که برای همیشه از کودک در ذهن من باقی می‌ماند صورتی خاکستری در آغوش کلر است. "

او ادامه داد: "همانطور که به اتاق خواب برگشتم کلر کودک را در آغوش گرفته و صورت او خاکستری شده بود و فریاد می‌کشید. او دستانش را در اطراف بازو‌ها و دور سینه خود قرار داده بود. "

خانم دروئل و پدرش پس از تماس با اورژانس، به صحبت‌های امدادگران گوش می‌دادند که به آن‌ها می‌گفت با استفاده از دو انگشت قلب کودک را احیا کنید و او را روی زمین بگذارید.

وقتی امدادگران رسیدند، اوا را به بیمارستان سنت جورج، توتینگ منتقل کردند. در حالی که او در بیمارستان بود، یک افسر پلیس از خانه شان با سندرز تماس گرفت.

او به پلیس گفت: "شما به دنبال دستگیری من هستید، و من فرزندم را از دست داده‌ام.من هیچ نوشیدنی الکلی مصرف نکرده‌ام." سندرز پس از تولد اوا، مصرف نوشیدنی‌های الکلی را رد و ادعا کرد در مراقبت از کودک هوشیار بوده اما پذیرفت که کودک ممکن است هنگام تغییر دادن سرش از ناحیه سر آسیب دیده باشد.

سندرز گفت: " شبی که فرزندم دچار آسیب شد، همسرم مشغول نگهداری و شیر دادن به او بود. فکر می‌کنم او دوباره برای استراحت به اتاق برگشت. من برای بررسی کودک رفتم و او بی روح به نظر می‌رسید. او را بلند کردم و جیغ زدم. اوا به پشت خوابیده و مرده به نظر می‌رسید. از بینی و دهانش شیر بیرون می‌آمد. سرش به جلو افتاد. "

مرگ تلخ یک کودک توسط پدر و مادرش

وایتکوویسیوس به هیئت منصفه گفت که علی رغم احساس ترس همسرش نسبت به مادری، از بچه دار شدن بسیار خوشحال شده است. رابطه ما از زمانی آغاز شد که همه چیز خوب بود، اما مشکلات از تابستان ۲۰۱۶ شروع شدند.

وایت کویچیوس گفت: "همسرم از همه، از همه دنیا عصبانی بود و من نمی‌دانستم که چگونه او را راضی کنم. " او ادعا کرد که همیشه دخترش را دوست داشته و گفت: "من همیشه او را دوست داشتم، اما همیشه نمی‌توانستم با او باشم. "

او گفت در شبی که دخترش از ناحیه سر مصدوم شد برای سیگار کشیدن از خانه خارج شده بود. همچنین ادامه داد: "آن زمان بود که سندرز شروع به فریاد زدن کرد. او ایستاده بود و با صدای بلند فریاد می‌زد و کمک می‌خواست. "

هر دو ادعا کردند که هیچ تصوری از چگونگی جراحات وارده به اوا ندارند. اما هیئت منصفه امروز داستانی که قاتلان تعریف کردند را رد کرد و آن‌ها را به جرم قتل فرزندشان محکوم کرد.

وثیقه سندرز چند بار تغییر کرد و آخرین بار دادگاه او را به ایرلند شمالی فرستاد تا همراه مادرش زندگی کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟