دختر 15 ساله 6 مهمان را در دورهمی قتل عام کرد + عکس

چند جوان روسی که در اینترنت با هم آشنا شده بودند دقایقی پس از حضور در خانه میزبان برای برگزاری یک دورهمی دوستانه در کمال تعجب و مقابل چشم دیگران، توسط شخص برگزارکننده میهمانی به گلوله بسته شدند.

به گزارش رکنا، یک دختر نوجوان 15 ساله پس از قتل عام در یک میهمانی و مورد حمله واقع شدن توسط جوان میزبان، خود را به مردن زده و در حالی که در زیر اجساد خونی پنهان شده بود پیام‌هایی را در فضای مجازی منتشر می‎کند که همین پیام‌ها موجب نجات دادن او و دوستانش می‎شود.

قتل عام در یک دورهمی

سه دختر به نام‌های ماریا ۱۶ ساله، ویکتوریا ۱۷ ساله و پولینا ۱۸ ساله، کسانی بودند که به یک میهمانی ۶ نفره توسط دوستان اینترنتی خود که سن و سال بالاتری نسبت به آنان داشتند دعوت شده بودند. به گفته ماریا، آن‌ها مورد هیچ گونه آزار و اذیتی از سوی دو مرد جوان دیگر قرار نگرفتند و قبل از توقف بازی رایانه‎ای نیز هیچ تهدیدی از سوی زاخاروف وجود نداشته، اما زاخاروف ۳۴ ساله که دیوانه بازی‎های رایانه‎ای و میزبان این میهمانی بود ناگهان با برداشتن اسلحه شکاری و گفتن جمله «بیایید بازی کنیم» میهمانانش را به گلوله می‎بندد.

زاخاروف به سمت ماریا شلیک می‎کند، اما آنتون خود را سپر او کرده و به جای او تیر می‌خورد، قاتل پس از شلیک به پولینا و آن‎ها، با تصور اینکه هرسه کشته شده‎اند به سمت آشپزخانه رفته و ویکتوریا و دوست دیگر خود را نیز مورد هدف گلوله قرار می‎دهد. سه نفر از میهمانان بلافاصله کشته می‎شوند، اما ماریا و ویکتوریا غرق در خون دوستانشان خود را به مردن می‎زنند

مرد مسلح مهمانانش را به گلوله بست

ماریا با ترسی که او را فرا گرفته بود در همان حالت به سختی تلفن همراه آنتون را برداشته و با ورود به شبکه‎های اجتماعی، این اتفاق را به دوستان خود اطلاع می‎دهد. او در حالی که کم‎کم هوشیاری خود را از دست ‎داده است آدرس را نیز برای آنان ارسال کرده و با بیان اینکه قاتل مسلح است درخواست کمک می‎کند.

۴ ساعت بعد، نیرو‌های پلیس درحالی به داخل خانه راه یافتند که قاتل پیش از رسیدن آن‎ها خود را نیز با گلوله به قتل رسانده بود و دو دختر زنده مانده این حادثه حال وخیمی داشتند. به گفته سخنگوی پلیس روسیه، بررسی پرونده قتل عام توسط کمیته تحقیق روسیه برای رسیدگی به این اتفاق عجیب و وحشتناک آغاز شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟