گمشدن 2 خانواده در کویر دروازه قرآن یزد + جزئیات حادثه

2 خانواده در کمپ کویر دروازه قرآن یزد به دلیل ناآشنا بودن با مسیر گمشدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: هفت نفر از هموطنان که به دلیل نا آشنا بودن با منطقه در کمپ‌های کویر دروازه قرآن گمشده بودند، پس از یک عملیات ویژه به زندگی دوباره بازگشتند.
به گزارش رکنا، وهاب نخل بند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، گفت: پس از اطلاع به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گم شدن دو خانواده در کمپ‌های کویر دروازه قرآن بلافاصله تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان یزد برای پیدا کردن افراد به محل اعزام شد.
او افزود: تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان یزد متشکل از دو نیرو امدادی با یک دستگاه خودرو امدادی به همراه عوامل نیروی انتظامی در محل حادثه حضور داشتند.

حادثه برای 2 خانواده در کویر دروازه قرآن یزد

نخل بند با بیان اینکه این افراد به دلیل نا آشنا بودن با منطقه در کویر گمشده بودند، تصریح کرد: نیرو‌های امدادی پس از رسیدن به صحنه حادثه و پس از سه ساعت جستجو افراد گمشده را پیدا و به مکان امن انتقال دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌تواند با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟