کشتی گیر مازندران سرطان را ضربه فنی کرد

محمدرضا آقانیا دارنده مدال‌های نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان بهبودی خود را بدست آورد و تمرینات با وزنه را آغاز کرد.

به گزارش رکنا، این کشتی گیر بابلی خیلی خوب توانست با این بیماری سخت، مبارزه کند و آن را شکست دهد و به میادین ورزش بازگردد.

محمدرضا آقانیا درباره آخرین وضعیت خود پس از انجام مراحل مختلف شیمی درمانی و دومین عمل جراحی خود پس از ابتلا به سرطان، گفت: در حال حاضر همه کار‌های شیمی درمانی و جراحی ام تمام شده و جواب پاتولوژی را به پزشکان نشان دادم. خوشبختانه گفتند دیگر مشکلی نداری و برو به زندگی ات برس.

او افزود: بدنم به طور کامل پاکسازی شده، اما پزشکان گفتند هر ۳ تا ۶ ماه یکبار باید وضعیتم توسط پزشک مورد ارزیابی قرار گیرد.

دارنده مدال‌های نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان، در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند مانند سابق به میادین مبارزه بازگردد یا خیر، گفت: بله خدا را شکر می‌کنم دیگر مشکلی ندارم و چند روزی است که تمرینات با وزنه را شروع کرده ام و پزشکان گفتند با توجه به بهبودی ام از بیماری سرطان دیگر مشکلی برای تمرینات پرفشار کشتی نخواهم داشت.

آقانیا درباره قول مسئولان کمیته ملی المپیک برای پرداخت هزینه‌های بیمارستان نیز، افزود: کمیته ملی المپیک هزینه‌های بیمارستان را پرداخت کرد و فقط ۲۳ میلیون تومان هزینه عمل جراحی آخر باقی مانده است که مدارک آن را تحویل داده ایم و قرار است پرداخت شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟