اراذل و اوباش در پاکدشت جمع آوری شدند

 -فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ازبرخورد با اراذل و اوباش در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری 17 نفر از مخلین نظم وآسایش عمومی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش رکنا، سرهنگ "علی بخشی"درطرح برخورد با اراذل و اوباش ، پلیس امنیت با همکاری کلانتری هاموفق شدند تعداد 17 نفر ازمخلین نظم و امنیت که اقداماتی از قبیل درگیری های خیابانی،ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت نوامیس انجام داده بودند را دستگیر، که از این تعداد 2 نفر اراذل سابقه دار بود و تعداد 13 نفربا دستور قاطع مرجع محترم قضایی روانه زندان شدند.

در ادامه فرمانده انتظامی پاکدشت اعلام کرد در این دستگیری ها چندین قبضه سلاح سرد و 5 قبضه سلاح گرم، یک کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و مقادیری مشروبات الکلی از متهمین کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

"علی بخشی" گفت آنهایی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه ، مشتریان، شهروندان می نمایند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت دارند ، بدانند نیروی انتظامی در کنار مرجع محترم قضایی با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام و ابراز وجود به آنها نخواهد داد.

سرهنگ"رضا علی بخشی" در پایان از شهروندان خواست در کلیه ساعات شبانه روز هرگونه اخبارمربوط به فعالیت مجرمانه اراذل و اوباش را با 110 در میان بگذارند آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟