تصادف 206 با گاردریل / در اتوبان بابایی رخ داد

 رییس اداره تصادف ات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف سواری 206 با گاردریل‌های میانی اتوبان بابایی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی گفت: ساعت ۱۴:۰۰ ظهر دیروز، در مسیر بابایی به غرب خروجی دانشگاه شهید بهشتی یک دستگاه سواری ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده از مسیر خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود، به شدت با گاردریل‌های میانی اتوبان برخورد می‌نماید.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این خودرو پس از برخورد و خسارت به چندین نیوجرسی، واژگون می‌شود.

وی گفت: تیم گشتی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده پس از مشاهده این حادثه به کمک راننده وسیله نقلیه می‌شتابند و مشغول کمک رسانی و امداد به این راننده مشغول می‌گردند و قبل از بروز هر گونه حریق و اتفاق ناگوار به کمک عوامل آتش نشانی می‌توانند وی را از وسیله نقلیه بیرون بیاورند.

مومنی افزود: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب علل حادثه علل حادثه را مورد بررسی قرار داده علت این واژگونی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام می‌نمایند.

وی گفت: تیم اورژانس پس معاینه سراپایی راننده ۲۰۶ به مداوای وی در محل حادثه پرداختند و به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل نمودند.

سرهنگ مومنی از رانندگان خودرو‌ها خواست از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟