3 عکس از جسد مرد 50 ساله تهرانی در شرق تهران / در خیابان پیروزی چه گذشت ؟

  سقوط کارگر ساختمانی به داخل چاهک آسانسور در تهران مرگ وی را درپی داشت.

سقوط مرگبار کارگر ساختمانی به داخل چاهک آسانسور

به گزارش رکنا، کارگران یک ساختمان در حال ساخت بلافاصله پس از سقوط یکی از کارگران به داخل چاهک آسانسور برای درخواست کمک با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه ظهر روز گذشته زنگ ایستگاه ۴۸ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات را به همراه تیم نجات ۲ به خیابان پیروزی، بلوار ابوذر خیابان گلستان اعزام کرد.

حسین دولابی فرمانده آتش نشانان حاضر در محل در این باره گفت: در یک ساختمان ۶ طبقه در حال ساخت کارگر حدود 50 ساله ای که در حال کار بود به دلیل نامعلوم از طبقه پنجم به داخل چاهک آسانسور سقوط و در قسمت انتهایی چاهک نقش بر زمین شده بود.

سقوط هولناک کارگر 50 ساله در تهران

سقوط مرگبار کارگر ساختمانی به داخل چاهک آسانسور

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله در حضور عوامل اورژانس وارد چاهک آسانسور شدند و با رعایت نکات ایمنی شخص حادثه دیده را به خارج از چاهک منتقل کردند که پس از تحویل وی به عوامل اورژانس و انجام معاینات اولیه، متاسفانه معلوم شد این کارگر بر اثر شدت جراحات وارده در همان لحظه اول جان خود را از دست داده بود.

فرمانده آتش نشانان خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات پس از تحویل جسد به عوامل پزشکی و کشیدن نوار احتیاط دور دهانه چاهک آسانسور و ارائه تذکرات لازم ایمنی به کارگران حاضر در ساختمان و تحویل محل به عوامل انتظامی عملیات خود را پایان دادند.

دولابی افزود: کارفرمایان و کارگران دقت داشته باشند در حین ساخت و ساز تمامی موارد ایمنی اعم از مسدود یا محصور کردن ورودی پرتگاه ها مثل لبه پشت بام و درب آسانسور در هر طبقه و موارد مشابه را با کشیدن نوار احتیاط یا گذاشتن موانع ایمن کنند تا کارگران در حین انجام کار دچار سانحه یا موارد این چنینی نشوندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟