انهدام باند قاچاق 4 نفره سلاح جنگی در دهلران

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ، گفت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران با اشرافیت اطلاعاتی و همچنین انجام اقدامات پیچیده پلیسی ، از فعالیت مجرمانه یک باند ۴ نفره خرید و فروش سلاح‌های جنگی در سطح شهرستان با خبر شدند.

به گزارش رکنا، او افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان ، با هماهنگی مقام قضایی ، این چهار متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

القاصی مهر اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۹ قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه خودروی سواری که از آن در انجام اعمال مجرمانه خود استفاده می‌کردند کشف شد.

او با بیان اینکه متهمان در راستای مطالبه مردم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند ، اظهار کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی از ابتدای سال تاکنون موفق به کشف ۶۶۷ قبضه سلاح و انهدام ۶ باند خرید و فروش آن در سطح استان شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با هشدار به اراذل و اوباش و افرادی که با استفاده از بستر فضای مجازی و حقیقی در صدد ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم در قالب فعالیت مجرمانه خود هستند، مطرح کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی و استفاده از تمامی امکانات خود ، راه فعالیت مجرمانه این افراد را در سطح استان مسدود کرده و برابر قانون و بدون اغماض با آنها برخورد خواهد کرد.

او بیان کرد: به خانواده‌ها نیز هشدار می دهیم با آگاهسازی و شناسایی دوستان، مراقب فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی باشند تا در دام کلاهبرداران و مجرمان خطرناک گرفتار نشوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟