بی اعتنایی مهرداد سرخ پوش به مثبت شدن کرونا / همسر مهرداد هم کرونا داشت! + فیلم
حجم ویدیو: 21.44M | مدت زمان ویدیو: 00:03:24

به گزارش رکنا، دکتر هاشمیان پزشک معالج مهرداد میناوند در شبکه تلویزیونی گفت : مهرداد میناوند به من زنگ زد و گفت تست پی سی آر من مثبت شده است او  هیچگونه اعلائم خاصی نداشت و شرایط نرمال بود من هم به عنوان پزشک پیشنهاد یک داروی خاص کرونا را به او دادم .

همسر مهرداد میناوند هم کرونا داشت

وی افزود: مهرداد گفت همسرم مانند من درگیر ویروس کرونا شده است و من گفتم برای اینکه همسرتان قصد باردار شدن دارد این دارو را استفاده نکند.

وی ادامه داد: بعد از 24 ساعت مهرداد به من زنگ زد و با ضمن تشکر از من گفت حالم بهتر شده است و دیگر نیازی به سی تی اسکن و دارو ندارم، وی با یک تیم دیگر پزشکی در ارتباط بود.

دکتر هاشمیان افزود: آن موقع این دارو های کرونا در کشور ترکیه و هند در خانه ها پخش می شد. چند روز بعد مهرداد میناوند  با صدای مریض و عجیبی زنگ زد و گفت دکتر حالم خوب نیست لطفا جایی را به من پیشنهاد کنید تا برای سی تی اسکن به آن جا مراجعه کنم.

گفتم سی تی اسکن کن ولی مهرداد میناوند گوش نکرد

دکتر هاشمیان گفت : من به مهرداد میناوند گفتم برای سی تی اسکن خیلی دیر شده است و باید در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شوید. مهرداد با بیمارستان مسیح دانشوری مخالف بود و بیمارستان دیگری را پیشنهاد دادند و من هم کارهای هماهنگی برای بستری وی انجام دادم.

دکتر هاشمیان ادامه داد: چند روز بعد علی پروین به من زنگ زد و گفت که به بیمارستان لاله بروم، در بیمارستان لاله حال مهرداد میناوند در مساعد نبود. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟