کشف 204 حلقه لاستیک احتکاری از یک منزل

سرهنگ مجید نیکویی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار تعداد قابل توجهی لاستیک در انبار منزلی در شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل نگهداری لاستیک‌ها را شناسایی کردند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعزام ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر خبر داد و گفت: 204 حلقه انواع لاستیک احتکاری در بازرسی از منزل متهم کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم 39 ساله به مراجع قضائی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش لاستیک‌های کشف شده، یک میلیارد و 700 میلیون ریال است.

سرهنگ نیکویی اضافه کرد: متهم این لاستیک‌ها را به صورت غیرقانونی و بدون داشتن مجوزهای لازم از جمله ثبت در سامانه جامع انبار صنعت و معدن، در منزل نگهداری می‌کرد.

وی در پایان با بیان اینکه عزم پلیس و دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه و بدون اغماض است از شهروندان خواست، تا در صورت شناسایی عاملان اخلال در نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 656881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟