مسعود خرم‌نیا امروز در ارومیه با اشاره به مهمترین کشفیات صورت گرفته در یک هفته گذشته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در یکی از عملیات‌ها، پس از آنکه خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر فعالیت فردی مبنی بر کار خرید و فروش غیرمجاز ارزهای خارجی در یکی از روستاهای مهاباد به نام دریاس در اختیار نیروهای نظامی قرار گرفت، اقدامات لازم برای تعیین صحت و سقم این خبر آغاز شد.

وی با بیان اینکه پلیس با تحقیقاتی که انجام داد و با کسب سرنخ‌هایی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شد، افزود: از آنجایی که برای ورود به منزل این فرد نیاز به کسب مجوز قضایی بود، با اخذ مجوز قضایی، ماموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه وارد منزل شخصی این فرد شده و اقدام به بازرسی از این منزل کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در بازرسی‌ها ۹۶ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری کشف و ضبط شد، ادامه داد: ارزش ریالی این قطعه‌ها برابر با یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و همچنین فرد متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف لوازم یدکی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در ماکو

وی با اشاره به کشف لوازم یدکی قاچاق در ماکو عنوان کرد: ماموران انتظامی مستقر در محور ماکو به تهران با مشاهده رفتار مشکوک راننده یک دستگاه اتوبوس دستور ایست به راننده داده و اقدام به بازرسی از آن کردند.

خرم‌نیا با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها ۲۹۱ قلم لوازم یدکی خودروی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال کشف شد، عنوان کرد: راننده این اتوبوس نیز به دلیل حمل کالاهای قاچاق متهم شناخته و دستگیر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟