عکس / دختر یزدی در قعر چاه عمیق / او فقط ناله می کرد

دختر جوان یزدی به چاه 20 متری سقوط کرد.معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد از سقوط یک دختر جوان به چاهی با عمق تقریبا ۲۰متر خبر داد و گفت: این خانم به لطف خدا و با تلاش آتش‌نشانان چاه خارج شد.

به گزارش رکنا، سعید ایران نژاد درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت : ساعت ۱۰:۳۰ روز گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه در خیابان سلمان کوچه گازرگاه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یزد اعلام شد که به سرعت تیم ویژه امداد ونجات ایستگاه ۵ به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یزد با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: محل حادثه یک ساختمان در بافت قدیم بودکه در قسمت حیاط آن یک چاه به عمق تقریبا ۲۰متر حفر شده بوده است که یک خانم جوان حدوداً ۲۱ ساله که

در محل حادثه فعالیت می‌کرد، حین عبور از حیاط به دلیل نامعلومی به عمق چاه سقوط کرده و در انتهای آن گرفتار شده بود.

نجات معجزه آسای دختر جوان از چاه 20 متری

ایران نژاد عنوان کرد: آتش‌نشانان به سرعت با حضور در محل حادثه عملیات خود را آغاز کرده و اقدام به ایمن سازی دهانه چاه کردند .

آتش‌نشانان سپس با تجهیزات وارد چاه شده و این خانم جوان را درحالیکه از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده بود را پس از تثبیت از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ایران نژاد با اشاره به اتمام این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ متذکر شد: در پروژه‌های ساختمانی باید در صورت وجود چاه، دهانه آن پوشیده شده باشد و افرادی که در محل حادثه فعالیت دارند، حتماً از وجود چاه باخبر باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 656582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟