مرگ کوهنورد 37 ساله در ارتفاعات شاه بافت

به گزارش رکنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اعزام تیم‌های امدادونجات هوایی و زمینی این جمعیت برای امدادرسانی به کوهنورد 37 ساله حادثه دیده در ارتفاعات کوه شاه بافت خبر داد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: ظهر امروز پس از تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر مبنی حادثه دیدن یک کوهنورد در ارتفاعات کوه شاه شهرستان بافت، بلافاصله تیم‌های امدادونجات کوهستان شهرستان بافت و کرمان به صورت زمینی و هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه تیم امدادونجات کوهستان کرمان از طریق بالگرد با همراهی یک نفر از تکنسین اورژانس به محل حادثه اعزام شد، افزود: مصدوم پس از انتقال در بالگرد جمعیت هلال احمر با تلاش تکنسین اورژانس، احیای ریوی و قلبی شد که متاسفانه در حین انتقال به مرکز استان، این کوهنورد جوان جان خود را از دست داد.

فلاح تصریح کرد: این کوهنورد با ۳۷ سال سن، صبح امروز با همراهی تیم کوهنوردی در مسیر صعود قله کوه شاه بافت در ارتفاع ۲ هزار و ۵۰۰ متری دچار عارضه قلبی شد که از ادامه مسیر باز ماند و همراه وی با جمعیت هلال احمر به منظور امدادرسانی تماس گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟