فیلم و تصاویر از تصادف اتوبوس در بزرگراه تهران _ قم
حجم ویدیو: 4.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت : در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در آزادراه تهران-قم(محدوده پمپ بنزین حسن آباد)، ۱۴ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند؛ در این حادثه ۱۲ نفر توسط بالگرد، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس اورژانس و ۳ نفر نیز توسط امبولانس هلال احمر منتقل شدند.

 اتوبوس در اتوبان قم واژگون شد

در سانحه واژگونی اتوبوس ۱۷ نفر دچار حادثه شدند که در نهایت عملیات امدادرسانی ساعت ۱۵:۲۰ ظهر جمعه دهم بهمن ماه به پایان رسید.

 اتوبوس مسافربری در اتوبان قم واژگون شد

 اتوبوس در اتوبان قم واژگون شد

دیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران از تصادف اتوبوس در جاده قم بعد از پمپ بنزین حسن‌آباد خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۵ نفر مصدوم شده‌اند و عملیات امداد همچنان ادامه دارد.

 اتوبوس در اتوبان قم واژگون شد

شاهین فتحی از واژگونی اتوبوس اسکانیا در محدوده حسن آباد خبر داد و اظهار داشت: حدود ساعت ۱۴ در جاده قم بعد از پمپ بنزین حسن آباد این حادثه رخ داده است.

فتحی در تشریح بیشتر جزئیات حادثه گفت: پس از اطلاع از حادثه، نیروهای امدادی به محل اعزام شدند که مشاهده شد مورد حادثه واژگونی اتوبوس اسکانیا است و در این خصوص ۴ تیم عملیاتی با ۷ خودرو و آمبولانس از هلال احمر به محل حادثه رفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان داشت: طی این حادثه حداقل ۱۵ نفر تاکنون مصدوم شده‌اند و عملیات امدادرسانی ادامه داردآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟