حادثه در  پرواز مسافربری تهران- خوی / فرود اضطراری در تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: پرواز شماره 3305 شرکت هواپیمایی ایران ایر از تهران به مقصد خوی در تبریز به زمین نشست.
محمدعلی نائل قراملکی در تبریز اظهار داشت: پرواز تهران- خوی راس ساعت 13:10 در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به زمین نشسته است.
وی افزود: دلیل این تغییر مقصد از خوی به تبریز نداشتن دید کافی خلبان برای فرود و پایین بود سطح ابرها در آسمان خوی بود.
نائل قراملکی این پرواز را با شماره 3305 مربوط به شرکت هواپیمایی ایران ایر اعلام و اظهار داشت: این پرواز قرار بود نزدیک به 35 مسافر خود را از تهران به شهرستان خوی در استان آذربایجان‌غربی انتقال دهد.
وی افزود: متاسفانه این پرواز باطل و مسافران آن در تبریز فرود نهایی را انجام داده اند تا با کمترین بعد مسافت یعنی 150 کیلومتر را تا مقصد خود به صورت زمینی طی کنند.
این مقام ارشد در حوزه حمل و نقل هوایی دلیل انتخاب فرودگاه بین المللی تبریز را به عنوان مقصد نهایی مربوط به حیطه اختیارات شرکت هواپیمایی عنوان و اظهار داشت: شرکت هواپیمایی مربوطه براساس معیارها و ضوابط خود تصمیم بر فرود هواپیمایی مسافربریش در تبریز گرفته است.
گزارش رکنا،  حاکی است، فرودگاه خوی یکی از فرودگاههای اغماری استان آذربایجان غربی می باشد که در 15 کیلومتری این شهرستان واقعه شده و در هفته شاهد تیکاف 2 پرواز در مسیر تهران و خوی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

13991109000340_Test_NewPhotoFree

کدخبر: 655724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟