انفجار هولناک در مراسم پخت غذای نذری / 7 نفر زنده زنده سوختند

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اندیمشک با اشاره به انفجار کپسول گاز در یک منزل گفت : در این حادثه 7 نفر مصدوم شدند.

به گزارش رکنا ، بهروز بهروزی افزود : این حادثه امشب ساعت ۲۰:۳۷ در منزلی در کوی ساختمان - خیابان فلاح اتفاق افتاد .

حال وخیم 4 نفر در انفجار اندیمشک

وی افزود: ۱۳ نفر در محل در حال پخت نذری بودند که ۷ نفر از آن‌ها دچار سوختگی شدند .

بهروزی گفت : این افراد با آمبولانس به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک اعزام شدند و تحت درمان هستند که حال ۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

یحیی میثم سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک هم درباره این حادثه اظهار کرد: انفجار بوتان گاز در منزل مسکونی باعث جراحت هفت نفر از افراد ساکن در آن منزل شد.

وی افزود: پس از اطلاع به فوریت‌های پزشکی شهرستان اندیمشک، دو دستگاه آمبولانس برای انتقال مجروحان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: مجروحان این حادثه به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک منتقل شدند که ۶ نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

مصدومان از یک خانواده بودند

وی در ادامه افزود: مصدومان افراد یک خانواده و بین ۲۲ سال تا ۵۸ سال سن داشتند که یکی از مصدومان به علت سوختگی ۲۰ درصد به مرکز سوختگی اهواز اعزام شد.

میثم گفت: هر ساله شاهد حوادث مختلفی از جمله سوختگی و گاز گرفتگی هستیم، از این روی شهروندان از استاندارد بودن و کارکرد صحیح وسایل گاز سوز خود اطمینان حاصل کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک تصریح کرد: عدم توجه در استفاده از وسایل گازسوز عواقب جبران ناپذیری را در پی دارد که با رعایت نکات ایمنی از این مشکلات می‌توان پیشگیری کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟