ناپدید شدن دختر 3 ساله هرمزگانی / او زیر درخت خوابش برده بود + عکس

دختر گمشده هرمزگانی پس از ساعت ها تلاش ساعت 21:30 شب پیدا شد. سروان مرتضی نیکبختی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) هشتبندی گفت: عصر روز گذشته یک دختر بچه 3 ساله در منطقه هشتبندی شهرستان میناب گم شد که با تلاش مردم و تیم‌های امدادی پس از ۶ ساعت پیدا شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش رکنا، سروان نیکبختی افزود: این کودک ۳ ساله بعد از ظهر دیروز از خانه خارج شده بود و خانواده اش بعد از گم شدنش از مردم و گروه‌های امدادی تقاضای کمک کردند.

گمشدن دختربچه هرمزگانی در هشتبندی                                                                                      

او گفت: با تلاش نیرو‌های بسیج، انتظامی، هلال احمر، شهرداری و نیرو‌های مردمی پس از ۶ ساعت جست و جو، کودک ۳ ساله ساعت ۲۱:۳۰ دیشب در فاصله ۴ کیلومتری شهر هشتبندی و در حالی که زیر یک درخت به خواب رفته بود، پیدا شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهر هشتبندی گفت:به نظر می‌رسد که این دختر بازیگوش با دور شدن از خانه راه بازگشت را گم کرده و پس از خستگی زیاد به خواب رفته بود.

سروان نیکبختی با قدردانی از گروه‌های امدادی و مردمی افزود: این دختربچه پس از پیدا شدن به تیم اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد و پس از اطمینان از سلامتی او به آغوش خانواده اش بازگشت.

او از خانواده‌ها خواست که بیشتر مراقب کودکان خردسال خود باشند.

شهر هشتبندی مرکز بخش توکهور و هشتبندی از توابع شهرستان میناب در شرق هرمزگان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟