فیلم دیده نشده از لحظه چتربازی محمد بزرگی / او همه را به عروسی اش دعوت کرد
حجم ویدیو: 4.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

صبح دیروز در شهرک اکباتان طی برگزاری مراسمی به  مناسبت سالروز حادثه پلاسکو، محمد بزرگی،  به دلیل سقوط از جرثقیل (۵۸متر ارتفاع) و باز نشدن چترش، جان خود را از دست داد.

مرگ چترباز در پرش از نردبان آتش نشانی اکباتان / در یادبود پلاسکو رخ داد

به گزارش رکنا، محمد بزرگی چتر باز جوان در مراسم سالگرد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو به پایین پرید اما چترش گره خورد و در یک صحنه دلخراش روی زمین سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت.

محمد بزرگی که از چتر بازهای حرفه ای بود در مراسم یابود شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو با چتر به پایین پرید اما چترش گره خورد و به شدت روی زمین افتاد.

صبح دیروز مراسمی به یاد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو در جلوی ساختمان آتش نشانی فاز یک اکباتان برگزار شد و قرار بود در این مراسم چتر باز جوان محمد بزرگی که با تلاش های زیاد توانسته بود مجوزهای پریدن را بگیرد، به بالای نردبان آتش نشانی برود و از روی جرثقیل بپرد .

ساعت 8 صبح بود، محمد بزرگی قرار بود در این مراسم با پریدن از بالای نردبان جرثقیل آتش نشانی با چتر به زمین فرود بیاید، محمد بزرگی به پایین پرید و همه نگاه ها به سمت او بود اما در فاصله 50 متری زمین که قرار بود چترش باز شود چتر به دور خودش پیچید و گره خورد د و این جوان چترباز که زمان زیادی برای نجات و باز کردن گره چترش نداشته به شدت روی زمین سقوط می کند.

مرگ محمد بزرگی چترباز جوان در سالگرد پلاسکو

محمد بزرگی که پرش های زیادی داشت و از بهترین های چتر باز ایران بود بعد از این حادثه به شدت مجروح شد ، بلافاصله او را به بیمارستان صارم منتقل کردند اما به خاطر شدت جراحات و شکستگی جان باختآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟