فیلم آتش سوزی بزرگ در شوش / آسمان پر از دود شد
حجم ویدیو: 1.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

به گزارش رکنا، به گفته جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران چند سوله در شوش دچار آتش سوزی شده است.

در حال حاضر ایستگاه مترو شوش بسته شده است و  خودروهای آتش‌نشانی وارد محوطه مترو شده‌اند همچنین ماموران راهنمایی و رانندگی در حال کنترل ترافیک هستند.

یک دستگاه موتورلانس همچنین  یک دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

آتش سوزی در مجاورت مترو شوش

آتش سوزی در شوش

فرنوش نوبخت، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت : حادثه آتش سوزی در انباری در مجاورت ایستگاه متروی شوش رخ داده و نیاز است که امنیت در این ایستگاه فراهم شود، به همین دلیل فعلا در این ایستگاه مسافرگیری و تخلیه مسافر نخواهیم داشت.

وی افزود : تا زمانی که آتش سوزی در انبار خاتمه یابد، قطارها نیز در این ایستگاه توقف نخواهند داشت.

ایستگاه مترو شوش تعطیل شد

به دلیل دودگرفتکی، ایستگاه مترو شوش تا اطفا حریق تعطیل است. در حال حاضر خط 1 مترو تهران، از تجریش تا ایستگاه قبل از شوش مسافر گیری می کند و فعلا نیمه جنوبی ایستگاه شوش مسافرگیری نخواهد شد و پس از اطفا حریق مسافرگیری از سر گرفته می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت : بدلیل اینکه این حادثه در مجاورت ایستگاه مترو شوش بوده این ایستگاه تا اطلاع ثانوی مسافرگیری ندارد و تا ایمن‎سازی کامل و بدلیل حفظ سلامت شهروندان این ایستگاه مترو تعطیل است.

ایجاد 2 محدودیت در اطراف محل آتش سوزی خیابان شوش

سرهنگ محمد رازقی با اشاره به وقوع حریق در خیابان شوش و ترافیک ایجاد شده در طی این حادثه اظهار داشت: در چهارراه خانی آباد تقاطع شوش رجایی به سمت جنوب و در رجایی- بعثت به سمت شمال محدودیت تردد در راستای کنترل عبور و مرور پیرامون این حادثه اعمال شده است.

همچنین بار ترافیکی سنگینی از غرب به شرق و شرق به غرب خیابان بعثت و همچنین غرب به شرق خیابان شوش ایجاد شده است.

رازقی از همشهریان خواست جهت تردد ماشین‌های امدادی از رفتن به نقاط اعلامی خودداری کنند.

حادثه خیابان شوش مصدومی نداشت

سخنگوی سازمان اورژانس در رابطه با حادثه آتش سوزی خیابان شوش اظهار کرد: این حادثه در خیابان شوش چهار راه تختی رخ داده است و تا الان یک دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شده است. همچنین ۳ دستگاه آمبولانس به محل آتش سوزی اعزام شده است.خوشبختانه این حادثه تا الان مصدومی نداشته است.

جزئیات آتش سوزی بزرگ در شوش

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار رکنا، اظهار کرد : آتش سوزی انبار بزرگ در یک باربری به وسعت بیش 12 هزار متر بوده است که اطراف این انبار با ستون های نا ایمن و ورق های شیروانی به انبار کوچک و بزرگ تبدیل شده بود، در این انبار ها مواد اشتعال زا از جمله لاستیک خودرو و روغن موتور وجود داشت که بیش از 2 هزار متر از این فضا کاملا در آتش سوخت.

سید جلال ملکی افزود : 6 ایستگاه آتش نشانی همراه با تانکر آب و عوامل شهرداری در محل حادثه حاضر شدند. و تا این لحظه از حادثه آتش سوزی مصدومی اعلام نشده است.

وی در ادامه گفت : سقف انبار های کوچک و بزرگ در این آتش سوزی تخریب شده است و امکان آتش سوزی مجدد وجود دارد در حال حاظر آتش مهار شده و آتش نشانان در حال لکه گیری هستندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

آتش سوزی در شوش

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

کدخبر: 652682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟