کارت پستال سرگردان پس از ۶۶ سال به دست صاحبش رسید +عکس / انگلیس

به گزارش رکنا، یک پیرمرد انگلیسی از دریافت کارت پستالی که ۶۶ سال از ارسال آن گذشته بود، شگفت زده شد. «کریس هارمون» ۷۵ ساله که نماینده بازنشسته فروش یک شرکت است پس از دریافت یک کارت پستال با این مدت تاخیر ابراز خوشحالی کرد.

کارت پستال گمشده که در سال ۱۹۵۵ برای او ارسال شده بوده به طرز عجیبی به کریس هارمون رسید. این کارت در فروشگاه خیریه در دورچستر کشف شد، زیرا به عنوان بخشی از کمپین جمع آوری تمبر که سود فروش آن به صندوقی خیریه تعلق می‌گرفت، به دست این فروشگاه رسیده بود.

دریافت کارت پستال پس از 66 سال

یکی از داوطلبان صندوق خیریه پس از دیدن کارت تصمیم گرفت که صاحب کارت پستال را که برای هارمون ارسال شده بود را پیدا کند و در واقع او از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک جستجو کرد و سرانجام او را پیدا کرد.

این کارت پستال را فرد کندال، دوست خبرنگار آمریکایی که آن زمان پسری جوان و ساکن شرق انگلیس بوده، برای هارمون ارسال کرده بود.

خوشحالی یک پیرمرد پس از دریافت کارت پستال 66 ساله

کریس هارمون و فرد کندال تا دهه ۱۹۷۰ دوست بودند و در سال ۲۰۰۷ هارمون تلاش کرد تا به کندال که در نیوجرسی زندگی می‌کرد، برسد، اما متوجه شد که دوستش چند سال پیش درگذشته است. او ضمن ابراز خوشحالی تاکید کرد که باور نمی‌کند که پس از ۶۶ سال این کارت پستال را می‌خواند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟