دستگیری سارق  ساختمان‌های نیمه کاره در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۳۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سنندج خبرداد.

به گزارش رکنا، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در پی افزایش سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه در سطح شهرستان سنندج، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی صحنه‌های سرقت مشخص شد سارق با شکستن شیشه و حفاظ آهنی و تخریب قفل انباری و منازل خالی از سکنه اقدام به سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد:با تلاش ماموران پلیس آگاهی سارق سابقه دار و حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره شناسایی و دستگیر شد.

سردار آزادی با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده از متهم توسط ماموران پلیس آگاهی افزود: سارق با ارائه شواهد و مستندات از سوی ماموران به ۳۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با اشاره به دستگیری ۲ مالخر و توقیف ۲ خودرو در این عملیات گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟