دستگیری سارقان تابلوهای وادی رحمت تبریز

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از شناسایی و دستگیری سارقان تابلو‌های آلومینیومی قبور وادی رحمت خبر داد.

به گزارش رکنا، جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت:در اغلب نقاط وادی رحمت تبریز دوربین‌های نظارتی نصب و تخلفات احتمالی مانند سرقت اموال عمومی یا تابلو‌های قبور این آرامستان رصد می‌شوند.

او گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز هفت سارق تابلو‌های آلومینیومی وادی رحمت شناسایی و توسط عوامل حراست در اختیار پلیس قرار داده شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: اموال مسروقه معمولا بازپس گرفته شده یا توسط دستگاه قضایی، میزان جرائم و مجازات آن اعمال می‌شود.

بازداشت سارقان تابلوهای وادی رحمت تبریز

او با اشاره به اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شود گفت: اغلب موارد منتشر شده همان‌هایی هستند که قبلا هم منتشر شده و مورد جدیدی از سرقت گسترده اموال عمومی یا تابلو‌های قبور نداشته‌ایم.

او گفت: آخرین سرقت از این آرامستان مربوط به دو ماه قبل بود که دو نفر در این ارتباط توسط عوامل حراست و همکاری کلانتری محل شناسایی و دستگیر شدند.

جلالی گفت: بخش عمده محوطه وادی رحمت توسط دیوارهای‌ بتنی محصور شده و با دوربین‌های نظارتی تحت کنترل قرار دارد.

او با اشاره به اینکه استفاده از تابلو‌های آلومینیومی بر سر قبور متوفیان عادی مربوط به قبور قدیمی است، گفت: برخی از خانواده‌های بازماندگان، خود راسا نسبت به برداشتن تابلو‌ها و تعویض سنگ قبر اقدام می‌کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟