تصادف مرگبار  در جاده یاسوج / سمند له شد + عکس

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد خودروی سمند با وانت پیکان در جاده یاسوج به دهدشت یک کشته و ۲ زخمی برجا گذاشت.

به گزارش رکنا، جهانبخش وحدت نژاد روز دوشنبه اظهار داشت: امروز ظهر ساعت ۱۲/۳۹ این خبر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج دریافت شد.

وی افزود: برخورد خودروی سواری سمند با وانت پیکان در حوالی روستای سادات امامزاده علی در جاده یاسوج به دهدشت رخ داد.

وحدت نژاد تصریح کرد: بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، و بالگرد اورژانس یاسوج به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این سانحه سه مصدوم داشت و به دلیل شدت جراحات و عمق حادثه یک نفر علیرغم عملیات احیا، در محل حادثه جان باخت.

یک کشته و 2 زخمی در تصادف مرگبار / در یاسوج رخ داد

وی ادامه داد: یک نفر از مصدومین به بیمارستان دهدشت و یکی دیگر از آنها با بالگرد اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شد.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟